Субота
23.09.2017
19:17
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня села Перемиль
Головна Реєстрація Вхід
Шкільна бібліотека »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 121

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу









 










 

Ласкаво просимо до шкільної бібліотеки !


 

Тут книги розумні спокійно живуть 

 У тихій величній світлиці,

 А двері широкі, відкриті ведуть

 До знань золотої скарбниці.                                                                      

Герої романів, легенд, повістей

У тиші говорять із нами.

В книжках – відкриття всіх великих людей,

Думки, що хвилюють віками.

Ведуть нас далеко в незнане книжки,

Розрадять, коли нам нелегко.

Для нас зберігає їх довгі роки

        Шкільна бібліотека!

 

Бібліотека – це той храм, де завжди народжується і зберігається духовність. Пам’ятаймо, що у давнину бібліотеку називали «дім життя», «притулок мудрості», «аптека для душі».

Приходить ніч. Тут тихо розмовляють між собою книги. Вони з нетерпінням чекають на своїх читачів.                            

                          

Шкільна бібліотека працює:


 

ПОНЕДІЛОК, ВІВТОРОК, ЧЕТВЕР


 

З 900 ДО 1500

                                  

              Бібліотекар: ПАСІЧНИК МАРІЯ ВАСИЛІВНА  

 

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО БІБЛІОТЕКУ

загальноосвітнього навчального закладу

 

Назва закладу:  ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Перемиль

Адреса: с. Перемиль Горохівського р-ну Волинської обл.

Директор закладу  (ПІП):  Пушкар Т.Г.

Завідувач бібліотеки (ПІП):  Пасічник М.В.

Дата заснування бібліотеки:  1976р.

Бібліотека обслуговує 129 читачів, з них - 101 учень, 28 - вчителі та інші працівники школи.

Загальний фонд бібліотеки становить 10 422прм., з них 8 102прм. художньої літератури і 2 302прм. підручників.


Діяльність шкільної бібліотеки спрямована на виховання в учнів інформованості, культури, любові до книги, культури читання, уміння користуватися бібліотекою.

 

"КУТОЧОК ЧИТАЧА"

Поради бібліотекаря!

Читання для освіти

* Пам’ятай, що читання – найважливіша потрібна серйозна робота.

* Не жалій на читання ні сил, ні часу: оплатиться з лишком.

* Не кидай книгу недочитаною без причин.

* Не зви інших на допомогу, напружуй всі сили, щоб зрозуміти зміст книги.

* Хочеш добре читати з опрацьовуванням - читай з ручкою в руці: роблячи конспект, замітки, виписування.

* Раніше добре зрозумій прочитане, а потім критикуй.

Читання для самоосвіти

¨ Якщо хочеш поговорити з кимось – відкрий книгу.

¨ Якщо ти занудьгував – візьми книгу.

¨ Якщо хочеш одержати пораду – відшукай її у книзі.

¨ Якщо прагнеш знайти друга – подружись з книгою.

¨ Якщо мрієш стати справжньою людиною – читай книгу.

¨ Якщо хочеш відчути безмежні можливості людського розуму – працюй з книгою

 

Бібліотекар тобі запропонує:

· книжечки для наймолодших;
· літературу для допитливих і кмітливих;
· казки народів світу;
· художню літературу;
· корисні книги для вашого дозвілля;
· словники і довідники;
· книги з навчання і виховання;
· періодичні видання і рекомендаційну літературу;
· сценарії свят та розваг;
· прийняти участь у роботі «Книжкової лікарні”.

А також:

· якісне обслуговування учнів, учителів;
· сприяння формуванню інтересу до книги читання, розвиток творчого мислення за допомогою масових та наочних форм популяризації книги;
· прищеплення культури читання та навичок роботи з книгою з використанням малих форм роботи: бесід, оглядів тощо;
· довідково-бібліографічне та інформаційне обслуговування читачів за допомогою довідкових та періодичних видань;
· навчання користуванню довідковими виданнями, довідково-бібліографічним апаратом, а також формам роботи з книгою;
· допомогу в написанні рефератів;

· бібліотечні уроки та бібліотечні години.

 

Кодекс читача:

1. До бiблiотеки записуються учнi, якi люблять читати книги i за допомогою книги хочуть прискорити розвиток своїх моральних i розумових здiбностей.

2. На читачiв заводяться формуляри встановленого зразка.

3. Читачi мають право:

· Користуватись абонементом бiблiотеки;

· Брати книжки з абонемента на 15 днiв;

· У разi необхiдностi продовжити строк користування книгою ще на 15 днiв;

· На iнформацiю з усiх галузей знань;

· Особисто брати участь у масових заходах бiблiотеки

· Ввiйти у склад активу бiблiотеки.

4. Читачi зобов'язанi:

· Прагнути до пошукової активностi в процесi навчання;

· Пiдвищувати свiй культурний рiвень;

· Систематично i глибоко оволодiвати знаннями;

· Бережно ставитись до книги;

· Не затримувати книгу бiльше 15 днiв;

· Дотримуватись моральних, етичних норм поведiнки у бiблiотецi;

· Дбайливо ставитись до майна бiблiотеки

· Не можна шумiти, смiтити у бiблiотецi;

· Не можна брати книжку брудними руками;

· Не можна їсти у бiблiотецi;

· Не можна залишати книгу без допомоги, якщо вона " захворiла".

 

10 золотих правил читання книг

 

1. Обирай книгу для свого віку.

2. Бери книгу чистими руками.

3. Читай тільки сидячи. Стілець має бути зручним.

4. Читай у добре освітленому приміщенні. Промені світла повинні падати на книгу зліва або зверху.

5. Книгу тримай на відстані не менше ніж 30 сантиметрів. Не схиляй голову над книгою та не сутулься.

6. Книгу клади на стіл або спеціальну підставку.

7. Через кожні 30 хвилин читання роби невеличку перерву.

8. Намагайся читати в тиші, щоб мати можливість обміркувати прочитане.

9. Під час читання користуйся закладкою для книг.

10. Не читай в транспорті.

                                           

Правила поводження з книжкою

 1. Обгорни книжку в папір - небруднитиметься обкладинка.

2. Читати під час прийому їжі не слід - можна забруднити книжку.

3. Не клади у книжку олівці, ручки та інші предмети - від цього рветься палітурка.

4. Не загинай кутики на сторінках книги - вони відриваються і псується книга. Зроби для книжки закладки.

5. Не рви сторінок, не малюй і не пиши нічого в книжці, не роби в ній ніяких поміток.

6. Не перегинай книжку від цього рвуться сторінки.

7. Перегортаючи прочитану сторінку, тримай її за верхній край.

8. Не читай книжку на сонці.

                                                                                                        

 

ТИЖДЕНЬ

ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ КНИГИ

 

З 2 по 9 квітня в школі проходив Тиждень дитячої та юнацької книги. Під час проведення тижня учні школи мали можливість взяти участь в загальношкільній акції «Подаруй бібліотеці книжку», в конкурсі малюнків на тему: «Світ казки». Під час акції «Подаруй бібліотеці книжку» учнями школи подаровано 30 дитячих книжок. Найактивнішим учасникам  акції і конкурсу малюнків  вручено подяки.

Найактивніші учасники акції «Подаруй бібліотеці книжку» - учні 1 класу


  З учнями 1-2 кл. проведено бібліотечне заняття «Щоб книга жила довше», з учнями 5-6 кл. – «Збереження книг. Ремонт книг».  На цих заняттях учні отримали корисні поради як зберігати книжки, а також виготовили для себе книжкові закладки.


 

Виготовлення закладки для книги своїми руками


 

Учні 7-9 класів взяли участь  в бібліотечно-літературному шоу «Знавці української книги». В кожному класі були свої переможці: 7 клас – Колодинський М., Неборака В., Клим’юк О., 8 кл. – Гаврилюк Т., Ковбасюк О., Тимощук І., Ковбасюк Х., 9 кл. – Маслічук Ю, Семенюк О., Семенюк Р.

 З учнями  10-11 класів проведено літературний ринг «Знавці світової літератури», перемогу здобули учні 11 кл.

Вручення грамоти переможцям літературного рингу «Знавці світової літератури»  - учні 11 класу

Для учнів 3-4 класу проведено казковий ринг «Чарівний світ знань», переможцями стали учні 4 класу. Учні цих класів мали можливість перевірити свої знання з української мови і літератури, світової літератури, повернутися в світ казки. Класи і учні-переможці за свої перемоги отримали грамоти.

 

 

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ МІСЯЧНИК ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК

 

   На виконання наказу МОН України № 931 від 12.08.2014р. та наказу ВО Горохівської  РДА №182 від 01.10.2014р., з метою розкриття потенційних можливостей шкільної бібліотеки, підняття її престижу, привернення уваги вчительської, учнівської та батьківської громадськості до проблем шкільної бібліотеки та популяризації читання в Україні у бібліотеці ЗОШ І-ІІІ ст. було розроблено і проведено ряд заходів Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек на тему «Шкільна бібліотека – стратегічний партнер освіти».

   Згідно розроблених заходів протягом місяця у бібліотеці проходила Акція «Завітай з другом до бібліотеки». Мета акції – зацікавити користувачів заходами та корисною інформацією, яка допоможе у навчанні та проведенні вільного часу. В рамках акції також визначено найактивніших відвідувачів шкільної бібліотеки за місяць. Серед 2-11 класів:  І місце у 2 класу, ІІ – у 3 класу, ІІІ – у 4 класу. Найактивніший читач жовтня : 2 клас – Косов Б., Сидорук О., Цісарук Н.; 3 клас – Ляшук  О.; 4 клас – Маціюк С., Прокопчук  А., Томорокса І., Федорук Д., 5 клас – Подобашева О. В старших класах, на жаль, активних читачів немає.

   Учні 5-11 класів мали можливість познайомитись з серією нових надходжень на виставці «Зупинись тут на хвилинку, подивися на новинки!» Також учні 1-11 класів свою думку про бібліотеку та обслуговування в ній могли залишити на БІБЛІОПАРКАНІ «Бібліотека + Читач = ?», який діяв протягом місяця.

   З членами активу бібліотеки в рамках місячника було проведено «Тиждень шкільного підручника». В ході тижня члени активу бібліотеки провели рейд-огляд збереження підручників на початку навчального року, та організували День інформації «щоб підручник довше жив». Члени гуртка «Юний книголюб» разом із бібліотекарем провели заняття в «Книжковій лікарні» і організували виставку відремонтованих книг «Вдячні книги».

 

 

   В рамках тижня «Час читати» для першокласників  проведено екскурсію-знайомство з шкільною бібліотекою. В бібліотеці першокласників зустріла бібліотекар Марія Василівна і її помічник Бібліозаврик.

 

   З учнями 5-7 класів проведено Вікторину «Мандри сторінками книг». Учні 7 класу взяли активну участь у написанні міні-творів на тему «Читати чи не читати». Також учні середньої і старшої школи  переглянули презентацію «Цікаве у світі книг».

 

 

РАЙОННИЙ СЕМІНАР ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕКАРІВ

НА БАЗІ НАШОЇ ШКОЛИ

                                                                              Одна з причин духовної порожнечі –

                                                                              відсутність справжнього читання,

                                                                   яке захоплює розум і серце,

                                                                                    викликає роздуми про навколишній світ

                                                                                       і про самого себе, примушує вдивлятися,

                                                                                     вдумуватися в складнощі людської душі,

                                                                                 думати про свою долю, про майбутнє.

 В.О.Сухомлинський

     Бібліотека… Древня і вічно юна оселя людського розуму. Неможливо уявити сучасне життя без бібліотек, куди кожна людина може прийти, щоб отримати необхідну інформацію або «підзарядити» свою душу духовними багатствами, залишеними нам у спадщину.

     Бібліотека завжди була осередком інформації – це факт, але останнім часом статус бібліотеки як науково-освітнього, інформаційного і культурного центру значно підвищився. Чим багатший внутрішній світ людини, тим більше можливостей формування високої інформаційної культури. Суттєву роль саме у цьому процесі відіграє шкільна бібліотека. І одними із основних завдань бібліотеки є виховання всебічно розвиненої особистості, прищеплення любові до книжки, виховання культури читання,формування у дітей активної життєвої позиції, прищеплення любові до рідної мови, народних традицій.

     Із цих завдань і випливає проблемна тема, над якою працює шкільна бібліотека «Впровадження активних форм роботи у виховання в учнів інтересу до читання». І на цю тему відбувся районний семінар шкільних бібліотекарів на базі ЗОШ с.Перемиль.

     Гостинно зустріли учасників семінару директор школи Т.Г. Пушкар та заступник директора з навчально-виховної роботи Р.М. Зелінська, які ознайомили гостей з історією школи, пріоритетними напрямками роботи навчального закладу та шкільної бібліотеки, творчими доробками педагогічного колективу.

     У ході семінару увага бібліотекарів була зосереджена на розкритті ролі шкільної бібліотеки у підтримці та розвитку культури читання школярів; пріоритетних напрямках спільної діяльності педагогів, бібліотеки та батьків; впровадженню інтерактивних, комп’ютерних, новітніх інформаційних технологій у їх діяльність.

     Власні напрацювання щодо впровадження активних форм роботи у виховання в учнів інтересу до читання презентувала бібліотекар школи Пасічник М.В. Бібліотекар зацікавила присутніх вмілим використанням у роботі ефективних форм і методів, поєднанням традиційних та інноваційних технологій, тим самим перетворюючи шкільну бібліотеку на особливе інтелектуальне середовище, що спонукає до самоосвіти, самовиховання та здобуття знань.

     Сьогодні стрімке зростання інформації, котру необхідно засвоїти, потребує збільшення темпу читання, якості та швидкості розуміння прочитаного і прийняття рішення. А при переході з початкової школи в середню, і вчителі, і учні школи  зіткнулися з такою проблемою, що учням тяжко дається засвоювати новий матеріал через те, що мають низький рівень читання Для вирішення цього питання у школі була створена динамічна група і налагоджена співпраця бібліотекаря і шкільного психолога. Його професійні знання та досвід допомагають якісно підходити до вивчення читацьких інтересів учнів, їх індивідуалізації, що є необхідною умовою для задоволення інформаційних потреб користувачів. Гостям семінару показували фрагменти занять з учнями 5 класу по розвитку навичок швидкочитання.

     Учасники семінару мали змогу відвідати шкільну бібліотеку, ознайомитися з її рекламною діяльністю, з довідково-бібліографічним обслуговуванням.

     Бібліотекар запросила гостей відвідати виховний захід «Україно моя, ти одна, як життя». Від проведення заходу гості семінару отримали задоволення.

Підведення підсумків семінару засвідчує зростання зацікавленості у подальшій співпраці з виховання культури читання, створення комфортного інформаційного середовища в сучасній бібліотеці. За результатами роботи семінару  шкільні бібліотекарі отримали методичні рекомендації щодо виховання інтересу до читання як однієї з найважливіших форм інформаційної культури школярів.

Час формує нове покоління читачів, але місце бібліотекаря не змінюється, воно лише отримує новий глибокий зміст, нові можливості.

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕНЬ БІБЛІОТЕК

   Школа сьогодні – перший крок до навчання й виховання дитини в подальшому житті. І важливою ланкою в цьому процесі є шкільна бібліотека, яка навчає і виховує дітей із допомогою книги.

   Нині у століття компютеризації та доступу до інтернету багато учнів мають можливість одержати знання саме через компютер. Вони дедалі рідше звертаються до книжки. У наш час книзі доводиться майже боротися за аудиторію з телебаченням, кіно, інтернетом. Через це бібліотеці потрібно шукати нові форми й методи роботи для заохочення читачів. Аби відновити цікавість до книжок та читання, до Всеукраїнського дня бібліотек, у нашій школі було проведено Усний журнал «Книги – кораблі думок». Під час якого учні 5-11 класів мали можливість познайомитися з історією свята «Всеукраїнського дня бібліотек», з історією розвитку бібліотечної справи на Україні. А також із захопленням переглянули презентацію «Памятники книзі».

   Під час Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек учні початкових класів ознайомилися з історією книгодрукування на позакласному заході «Дружба з книгою - це свято», який підготували і провели учні 4 класу.

Хочеться вірити, що більшість учнів нашої школи візьмуть собі на замітку такі слова: 

"Навчайтесь і читайте. Читайте книжки серйозні. Решту зробить життя."

                                                                                                /Ф. Достоєвський/

ПОРАДИ БАТЬКАМ:

Читач, що не вміє читати

Психологи стверджують, що книжки потрібні дитині вже з раннього віку, адже вони :

- допомагають встановленню особливого зв'язку між дитиною та батьками;
- допомагають пізнавати мистецтво слова та живопису, завдяки ілюстраціям;
- розвивають навички слухання;
- допомагають підготувати дитину до процесу навчання;
- розвивають кругозір та емоційну сферу;
- допомагають розвитку уявлення;
- приносять дитині задоволення.

   То ж, коли треба починати читати дитині книжки? Відповідь однозначна: з перших років життя! І чим раніше ви почнете це робити, тим краще. Читаючи малюку, ви нібито розширюєте його світ, допомагаєте йому отримувати задоволення від читання, поповнюєте запас його знань, поки що дуже невеликий.

   Малюкам дуже подобається читання разом з батьками. Читаючи з дитиною постійно, ви обов’язково помітите, які книжки їй подобаються найбільше, які вона краще розуміє. Звертайтесь по допомогу до бібліотек та бібліотекаря у виборі книг. Адже, саме у дитячій бібліотеці є книги для будь-якого віку та рівня розвитку дитини. Крім того, професіоналам легше знайти потрібні книги, ніж вам.

    Не вважайте, що всі необхідні вашій дитині книжки є у вас дома - це помилка багатьох читаючих батьків, і вона не тільки в тому, що домашні бібліотеки не можуть бути різноманітніше за публічні. Вашу дитину може просто надихнути приклад інших дітей – читачів бібліотеки . Інші читачі і інші книги ніби передають естафету вашій дитині. Відвідування дитячої бібліотеки допомагають малюку звикнути до різноманіття книжок, до читацької поведінки дітей та дорослих і обов’язково стане у нагоді в подальшому житті, навчанні, підготує до школи. Світ книги та бібліотеки не буде для дитини невідомою країною, він стане для неї життєвою необхідністю.

 

Якщо дитина не любить читати.

  

Комп'ютер, телевізор, мобільний телефон, DVD – все

Пошук

Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів

Друзі сайту